Ga naar inhoud

Hoe om te gaan met kritiek op weblogs of fora

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

somanythoughts

We zien steeds vaker dat merken, diensten en/of bedrijven bergen keiharde kritiek ontvangen op weblogs zoals geenstijl.nl e.d. en op de fora van bijvoorbeeld Kassa (Vara) en Radar (Tros).

 

Hoe kan je hier als bedrijf (of persoon) volgens jullie het beste mee omgaan? Wat zijn de acties die je moet nemen? Moet je wel acties ondernemen.

 

Ik denk dat de communicatie in 'nieuwe media' steeds belangrijker wordt, maar veel bedrijven weten zichzelf hierin nog geen vorm te geven. Ik ben dan ook benieuwd naar jullie reacties!

 

Succes!

Remco

Wij bieden een professionele website voor starters met alle toeters en bellen. Voor meer informatie ga naar: http://starters.somanythoughts.nl

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

renep

Ik kan me eigenlijk geen geval herinneren waarbij dat een bedrijf overkwam dat zijn klanten en andere belanghebbenden netjes behandelt, open staat voor kritiek, klachten serieus neemt, problemen oplost en afhandelt, eerlijke informatie en openheid van zaken geeft.

 

Dus misschien is dat wel de oplossing.

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Edward

Volgens mij niet anders dan off line. Netjes blijven en geduldig tekst en uitleg geven.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Nico Schouten

Lijkt een beetje op deze discussie gedateerd november 2006.

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Eddie de B

Zorgen dat je product wel voldoet aan de wensen van je klant misschien :).

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Bachelor

Zorgen dat je product wel voldoet aan de wensen van je klant misschien :).

 

Precies, en je vooral niet laten gek maken.

geen voicemails inspreken van de desbetreffende weblogs want je er donder op zeggen dat deze gepubliceerd worden.

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Victor

Ik kan me eigenlijk geen geval herinneren waarbij dat een bedrijf overkwam dat zijn klanten en andere belanghebbenden netjes behandelt, open staat voor kritiek, klachten serieus neemt, problemen oplost en afhandelt, eerlijke informatie en openheid van zaken geeft.

 

Dus misschien is dat wel de oplossing.

 

Reusje!

YourCom // alles voor internet

NIEUW!! Yourhello // doorzichtig kunststof visitekaartjes!

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Laat je ook niet op stang jagen. Gewoon rustig en redelijk blijven, niet uit je dak gaan.

 

Edit: voorbeeldje van hoe het wel moet...

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Sancho Panza

Weblogs worden bezocht en gebruikt door iedereen.

 

Dus ook medewerkers van grote bedrijven zitten regelmatig te bloggen. Het gevolg is dat de blogs voor bedrijven een nieuw medium zijn dat ze (sneller) op de hoogte brengt met de beleefde perceptie van hun producten en of diensten. Er is geen scheiding tussen bloggers en grote bedrijven. Het zijn dezelfde mensen.

 

Sancho is de realistische tegenhanger van de dromende Don Quichot, die reuzen zag in windmolens :: In zekere zin is Sancho een pragmaticus die met beide benen op de grond staat en Boerenslim.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]