Ga naar inhoud

Waarom werkt de chat niet bij mij?

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

christian

Beste mensen,

 

Vol verwachting probeerde ik vanmiddag de HL chat te bezoeken. Helaas werkt deze niet bij mij. :'( Ik krijg de volgende melding. "Unable to connect to server","connection closed. Kan iemand mij vertellen of ik iets fout doe of hoe deze melding veroorzaakt wordt?

 

Christian

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

paulmatthijs

ligt niet aan jou, de standaard ingestelde server is niet meer beschikbaar zo lijkt het.

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

zrski

Christiaan, excuses voor het ongemak. De chat zal ik vrijdag fixen. Helaas zijn er normalitair weinig tot geen mensen op de chat aanwezig. Ik hoop dat hier in versie 2 van higherlevel.nl verandering in komt.

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

christian

  • Auteur

Ok, bedankt voor de snelle reactie! Nu is het wachten op de versie 2 :)

 

ChristiAn

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]