Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
daand
Beste ondernemers,
Ik ben bezig met een presentatie over je eigen bedrijf oprichten..
Het is een presentatie van 10 minuten, maar als ik 10 minuten doorpraat over de KVK en inschrijvingen garandeer ik iedereen 9 minuten aan rust en in slaap vallen.
Vandaar dat ik aan jullie wil vragen, hebben jullie succes of juist risico verhalen?
Het hoeven geen hele verhalen te zijn, liefst een paar zinnen, zodat ik die als anekdote kan gebruiken om dingen wat interessanter en praktijkgerichter te maken.
Voorbeeld: "De eerste investering die ik deed was een vrachtwagen van 10.000 euro, waarvoor ik een lening heb afgesloten bij de bank. Ik verdiende toen 150 euro per maand aan mijn eigen marketing bedrijfje. Nu, 3 jaar later gebruik ik deze vrachtwagen nog steeds en zal binnenkort een nieuwe moeten kopen omdat de vrachtwagen te klein is, en ik orders krijg van 12.000 euro.."
Kijk, dat zijn mooi verhaaltjes om een presentatie op te leuken,
Hebben jullie deze zelf ook?
Dus leuke /risico quotes om mijn presentatie op te leuken, en mensen te laten denken "hee, dat is wel interessant"?
Just do what you have never done before..
www.daand.com > The way to Create