Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sander DS-Finance
Goedemorgen,
Ik weet dat het forum voor ondernemersvragen is, maar ik zit met een vraag die eigenlijk niets met mijn onderneming te maken heeft, maar wel met mijn privé situatie dus ik leg het wel graag aan jullie voor.
Is er een bedenktijd op een contract voor consumenten?
Voordat iedereen over me heen valt dat er eerst moest worden nagedacht voor te tekenenen hier de situatie.
Mijn vrouw heeft deze week het contract onder haar neus gekregen (ik was daar niet bij aanwezig) en moest het tekenen zonder dat ze het echt door heeft kunnen lezen of dat ze het mee naar huis heeft kunnen nemen om samen door te nemen. Er werd bij gezegd dat als ze niet tekende, de aanvraag (het gaat over kinderdagopvang) onder in de stapel komt en dat we dan moeten wachten totdat er een plekje is. Het contract zelf vermeld er niets over.
Zelf vind ik het een erg agressieve manier van het laten tekenen van het contract en naar nu blijkt hebben we het waarschijnlijk niet nodig. Verder was het gesprek een intakegesprek (zo werd het telefonisch aangekondigd en gepland).
Ik hoop dat iemand van jullie mij even meer informatie kan geven, want ik ben zelf niet zo thuis in contracten in consumentenland.
Ik kan de hele wereld aan (met een beetje hulp van jullie natuurlijk)
Alleen als je durft te delen, kan je ook vermenigvuldigen
http://www.linkedin.com/in/smitssander | twitter: sanderdsfinance