Ga naar inhoud

Garantie claim afgewezen welk verzet is nog mogelijk?

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

shetlaz1

De Iphone 3 GS had oplaad problemen. de eerste vraag was dan ook is de accu niet defect. E en Apple geautoriseerd bedrijf gevraagd er een nieuwe accu in te zetten. Deze melde dat niet de accu defect was, maar dat er mogelijk kortsluiting zat in de printplaat. Bij T-mobile aangemeld voor garantie die het toestel liet opzenden aan Solid Vision. Deze melde dat het toestel door derden was gerepareerd dus dat er geen aanspraak was op garantie. Hoewel ik aanvoerde dat er geen sprake was van reparatie maar van het nakijken van de batterij maakte niets uit. Op dat moment dat de Iphone wordt opengemaakt om naar de batterij te kijken ben jij je recht op garantie volgens hun al kwijt. Hoe en op welke wijze is dit juridisch aan te vechten?

De Kanjer

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

TwaBla

 

Contact opnemen met door Apple geautoriseerd bedrijf. Als zij niet over de schreef gegaan zijn, bezwaar maken tegen afwijzing.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]