Ga naar inhoud

Foutmelding bij betaling via paypal.

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

mr-oosterhout

Ik heb van de week een paypal account aangemaakt om goederen te bestellen in China.

Mijn account en gekoppelde bankrekening (rabobank) heb ik bevestigd. Alles zou dus moeten werken.

Echter krijg ik naar elke betaling de volgende foutmelding:U dient fondsen toe te voegen aan uw PayPal-rekening voordat u meer geld kunt sturen

Er staat genoeg geld op mijn paypal account voor de betaling.

Ik ben niet in het bezit van een creditcard (dit is ook niet nodig als het goed is)

Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoe ik deze fout kan oplossen?

Vandaag contact gehad met het serciveteam van paypal

persoon 1: als je een creditcard aanvraagt en registreet zal het probleem waarschijnlijk verholpen zijn.

persoon 2. alles staat goed ingesteld. ik zou de cookies en tijdelijke bestanden van u internetbrowers verwijderen en opnieuw opstarten.

Advies waar je wat mee kan :(

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Y Happy Level

Staat er ruim genoeg op? Het kan zijn dat je bijvoorbeeld exact het benodigde bedrag erop hebt staan maar paypal rekent kosten voor de betaling. Misschien dat dat het euvel is.

Danny

Geplaatst:

mr-oosterhout

• Auteur

Ja er is ruim voldoende saldo aanwezig

Geplaatst:

Raoul K

Ja er is ruim voldoende saldo aanwezig

is het een "pending" payment? Je hebt overgeschreven van bank naar paypal, wanneer was dat?

Geplaatst:

mr-oosterhout

• Auteur

Ik heb dinsdag een overschrijving gemaakt van de rabobank naar mijn paypal rekening. Dit was ook meteen overgeboekt.

Bij elke transactie (factuur betalen en zelf geld overboeken voor goederen, service en naar vrienden/familie) krijg ik dezelfde foutmelding: u dient fondsen toe te voegen aan u paypal rekening voordat u meer geld kan sturen.

Geplaatst:

R.I.P. | Peter Bonjernoor

Ik denk dat wij op HL daar verder weinig in kunnen betekenen - toch maar even weer contact met PayPal zelf opnemen lijkt me.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]