Ga naar inhoud

Afwegingen post adres of niet

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Steve1987

Beste mensen,

 

Ik zit met een vraag, reeds wel wat info opgezocht maar nog niet precies gevonden wat ik zocht

 

Ik begin een bedrijfje in werving en selectie. Ik zal natuurlijk ook facturen moeten versturen, of contracten.

 

Ik heb het idee dat het steeds meer digitaal gaat maar bepaalde zaken zal ook via de post gaan denk ik. Is het verstandig om een postadres te nemen? Of dan maar gewoon post zegeltjes likken, en staat dat professioneel?

 

Groet,

Steve

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Acrobat Reader

Is het verstandig om een postadres te nemen? Of dan maar gewoon post zegeltjes likken, en staat dat professioneel?

 

Wat heeft een postadres in vredesnaam met postzegels likken te maken? Met of zonder postadres maakt helemaal niets uit voor de wijze van frankeren.

 

De meeste postzegels voor zakelijk gebruik zitten tegenwoordig als sticker op rol, niks mee likken dus

En het zal mij werkelijk worst zijn of een enveloppe gefrankeerd is met een frankeerautomaat, netjes geplakte postzegels, of schots en scheef gelikt (mits droog). De meeste enveloppen gaan in de oud papierbak, de klanten hebben alleen interesse in de inhoud.

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

headquarters

Is het verstandig om een postadres te nemen?

 

Waarom een postadres? Bedoel je een postbus? Je zult altijd een afzender / adres moeten vermelden. Óf je gebruikt je vestigingsadres, of een postbus. Die keuze is aan jou. Maakt voor je professionaliteit niet veel uit denk ik.

Facturen en contracten verstuur je gewoon per e-mail.

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Iwan van Geelen

Is het verstandig om een postadres te nemen? Of dan maar gewoon post zegeltjes likken, en staat dat professioneel?

 

Wat heeft een postadres in vredesnaam met postzegels likken te maken? Met of zonder postadres maakt helemaal niets uit voor de wijze van frankeren.

 

De meeste postzegels voor zakelijk gebruik zitten tegenwoordig als sticker op rol, niks mee likken dus

En het zal mij werkelijk worst zijn of een enveloppe gefrankeerd is met een frankeerautomaat, netjes geplakte postzegels, of schots en scheef gelikt (mits droog). De meeste enveloppen gaan in de oud papierbak, de klanten hebben alleen interesse in de inhoud.

 

dat is een misvatting... misschien niet voor facturen... maar de attentiewaarde van een postzegel die recht geplakt is is zeker hoger dan een een portbetaald opdruk.

 

Maar goed voor het versturen (postzegels plakken) heb je helemaal geen adres nodig (alleen voor afzendersadres)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]