Ga naar inhoud

Preferentiele oorsprong en herkomst

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

OHC

We hebben onlangs een aanvraag gekregen van een klant buiten de EU (Zwitserland).

 

De producten zijn gemaakt in China, maar reeds ingevoerd door onze leverancier uit Duitsland.

 

Wij nemen deze producten af van onze Duitse leverancier en verkopen deze door aan onze klant in Zwitserland.

 

Wat is de preferentiele oorsprong en herkomst dat vermeld moet worden op het EUR1 document, Duitsland of China?

 

 

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Blous

Hoi,

 

Je goederen zijn en blijven chinees, dus een preferentieel oorsprong krijgen ze niet.

 

Je herkomst is EU maar je oorsprong niet!

 

Groeten,

 

Roy

Voor al uw zee- en luchtvracht.

www.merchantlogistics.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]