Ga naar inhoud

Disclaimer onder alle emailtjes

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Gast Sander Boulogne

Hallo allemaal,

 

Ik heb laatst gehoord dat het tegenwoordig voor bedrijven verplicht is om een soort van disclaimer onderaan elke email te zetten die vanaf het bedrijf is gestuurd. Ik krijg ook steeds vaker emailtjes van mensen die zo'n disclaimer hebben.

 

Is dit verplicht en zijn er standaardzinnen die ik kan gebruiken voor onder mijn eigen mailtjes? Ik zou niet weten wat ik er onder zou moeten zetten ;)

 

Alvast bedankt!

 

Sander

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Arjan

Ik weet niet of het verplicht is het is in ieder geval wel gewoon geworden (net als onder een fax). Ik kan je alleen onze disclaimer (in het engels) geven.

 

Arjan Brienen

Senior Associate

First Dutch Capital

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Jeroen Bakker

Volgens mij is het niet verplicht, en ik zou de juridische waarde ervan ook niet weten, volgens mij is die er (nog) niet. Maar als je wel zoiets wilt zou je uit het onderstaande een selectie/samenvatting kunnen maken (bron, ik vond hem wel redelijk uitgebreid). En zet je contactgegevens erin, heb je daar ook meteen een mooie plaats voor.

 

De informatie in dit e-mail bericht (inclusief informatie in bijlagen) is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Dit e-mail bericht bevat informatie van vertrouwelijke of persoonlijke aard. Verstrekking aan en/of gebruik door anderen is niet toegestaan. Indien u dit e-mail bericht ten onrechte ontvangt, verzoekt afzender u om afzender hiervan onmiddellijk op de hoogte te stellen en het bericht te vernietigen. Er geldt geen garantie dat gebruik van e-mail veilig is of dat gebruik van e-mail geschiedt zonder enige fout. Afzender is op geen enkele wijze aansprakelijk voor enige fout of gebrek in de inhoud van dit e-mail bericht, welke fout of gebrek kan optreden als gevolg van het gebruik van e-mail.

 

The information in this e-mail message (including any information contained in attachments hereto) is intended only for use of the addressee. This e-mail message contains confidential or privileged information. If you receive this e-mail message unintentionally, please notify the sender immediately and then delete this message. E-mail transmission is not guaranteed to be secured or error free. The sender is in no way liable for any errors or omissions in the content of this e-mail message, which may arise as a result of e-mail transmission.

 

Als aanvulling hoe het niet moet:

 

The list of stupid email disclaimers en The Email Disclaimer Awards 2001 :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]