Ga naar inhoud
[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Robin C

Beste deskundigen,

Ik heb op dit moment een KVK inschrijving met verschillende handelsnamen. Nu heb ik voor mijn hoofdinschrijving een volledig geautomatiseerd facturatiesysteem, en wil ik ditzelfde systeem ook gaan gebruiken voor mijn andere handelsnamen.

 

Nu vraag ik me af als het is toegestaan om dezelfde nummering te gebruiken (dus 1, 2, 3, 4, en dan nummer 5 van handelsnaam 2, nummer 6, 7 en 8 weer van de hoofdhandelsnaam). En voor iedere handelsnaam een andere layout, ofja ander logo en andere contactgegevens.

 

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen.

 

Alvast bedankt!

Robin

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Iwan van Geelen

ja hoor! dat mag.... Is immers dezelfde onderneming en je maakt facturen met opvolgend (logisch) nummer.

 

suc6

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]