Ga naar inhoud

[ opgelost ] Registratie bevestigen gaat niet

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

CLabs

Goedemiddag,

 

Een bevriend ondernemer probeert zich hier op mijn advies te registreren, maar op het moment dat hij de mail binnenkrijgt en klikt op "Voltooi mijn registratie" blijft de website oneindig laden. De website laadt dus prima, hij kan ook prima de link in de mail openen, dat gaat vloeiend. Maar zodra hij op die knop klikt, komt hij niet verder en blijft de laadbalk hangen. Hij krijgt geen time-out, dus het lijkt erop dat de server de verbinding ook gewoon openhoudt. Als hij de link opnieuw opent, moet hij weer op de knop drukken en gebeurt hetzelfde; dus dat is een oneindige loop als het ware. 

 

Ik heb het niet zelf geprobeerd, ben immers al geregistreerd, maar dan weet u ervan. :) 

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Norbert Bakker

  • Moderator

@CLabs, dank voor de melding.

Gelet op het aantal geslaagde  nieuwe registraties vandaag is het geen algemeen probleem 

 

Kun je wellicht in een persoonlijk bericht de gebruikersnaam en/of het mailadres waarmee geprobeerd wordt te registreren doorgeven: dan kan ik enerzijds navraag doen wat er misgaat en anderzijds een account aan (laten) maken 

 

 Nota bene:

wat ook nog wel eens  wil helpen is de cache en historie van de gebruikte browser helemaal legen voordat je een nieuwe poging doet 

 

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB

Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.

 

 

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

CLabs

  • Auteur
Op 31-8-2021 om 17:30, Norbert Bakker zei:

@CLabs, dank voor de melding.

Gelet op het aantal geslaagde  nieuwe registraties vandaag is het geen algemeen probleem 

 

Kun je wellicht in een persoonlijk bericht de gebruikersnaam en/of het mailadres waarmee geprobeerd wordt te registreren doorgeven: dan kan ik enerzijds navraag doen wat er misgaat en anderzijds een account aan (laten) maken 

 

 Nota bene:

wat ook nog wel eens  wil helpen is de cache en historie van de gebruikte browser helemaal legen voordat je een nieuwe poging doet 

 

Hi Norbert,

Dank voor je reactie. Ik heb de link eens voor hem geopend in de browser op mijn telefoon: en daar ging hij direct door. Dus hij kan er nu op.
Denk dus een lokaal probleem bij hem! 

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Norbert Bakker

  • Moderator
Op 31-8-2021 om 17:41, CLabs zei:

Denk dus een lokaal probleem bij hem!

Dank voor de melding! Fijn dat het verholpen is.

Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKB

Gespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.

 

 

  • Norbert Bakker changed the title to [ opgelost ] Registratie bevestigen gaat niet
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]