Ga naar inhoud
[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

John de Vries

Goedenavond,

 

Ik heb hetzelfde foutje gemaakt dat hier ook al is behandeld:

Ik was mij er niet van bewust dat ze een strikte scheiding hebben bij Tele2 tussen prive en zakelijke abonnementen en de factuur template die zij daarvoor gebruiken. Ik heb dus een abonnement bij Tele2 dat ik alleen gebruik voor m'n werk (heb privé een ander abonnement). 

 

Ik begrijp dat ik de BTW niet terug kan vragen, omdat het niet op de factuur staat. Maar kan ik nu de het volledige bedrag dat ik betaal aan Tele2 als kosten inboeken (dus inclusief de BTW)? Of moet ik zelf even uitrekenen hoeveel BTW erop zit, en mag ik alleen de kosten exclusief de BTW in boeken?

 

Met vriendelijke groeten,

 

John

 

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Joost Rietveld

  • Moderator
Op 15-12-2021 om 20:06, John de Vries zei:

Maar kan ik nu de het volledige bedrag dat ik betaal aan Tele2 als kosten inboeken (dus inclusief de BTW)?

Ja, dat zul je wel moeten want er staat geen BTW op de factuur

Fiscaal en juridisch advies en expertise bij bedrijfsoverdrachten en rechtsvormkeuze of -wijziging: DenariusAdvies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

John de Vries

  • Auteur

Bedankt!

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]