Ga naar inhoud

Garantievoorwaarden/-bewijs bij verkoop van producten

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Niemen

Hallo,

 

Ik wil graag 'nieuwe' electronica producten verkopen op Bol.com. Echter wordt mij gevraagd naar een garantiebewijs.

Kan iemand mij opweg helpen hoe ik dit moet regelen? En zijn er regels omtrent een garantiebewijs? Heeft iemand voorbeelden?

 

Wat ik zover gevonden heb is dat een garantiebewijs:

- Minimaal 2 jaar garantie moet geven op een reparatie, product vervangen of geld terug.

 

Ik hoor graag van jullie,

Niemen

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Pomper

Welkom op Higherlevel. 

 

Om wat voor electronica product gaat het? Een adapter of tv etc?

Koop je in binnen de EU of buiten de EU?

 

 

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

RubenT

  • Moderator

Wat bedoel je met 'nieuwe' producten? Zijn ze niet gewoon nieuw?

 

Vraagt Bol.com om dat garantiebewijs bij het toevoegen van je producten?

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Niemen

  • Auteur

Ik bedoelde gewoon 'Nieuw'

Het gaat om koptelefoons en microfoons.

 

Producten worden ingekocht binnen de EU

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

TwaBla

Op 20-12-2021 om 17:52, Niemen zei:

Echter wordt mij gevraagd naar een garantiebewijs.

 

Wie vraagt er om een garantiebewijs?

Weet je zeker dat daar 'garantiebewijs' staat?

Wat is jouw rol: verkoper of fabrikant?

Welke soorten garantie zijn er?

Wie wordt daar op aangesproken?

Hoe ga je daar op reageren?

Heb je al overwogen om alle garantieverplichtingen uit te besteden?

Hoe ga je dat anders oplossen?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

  • Mikky Vrolijk changed the title to Garantievoorwaarden/-bewijs bij verkoop van producten
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]