Ga naar inhoud

Factuurnummer dubbel gebruikt

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

MargrietvDijk

Hallo,

 

Zojuist heb ik ontdekt dat ik een oud factuurnummer heb gebruikt voor een dienst geleverd in 2023, die door de partij waaraan ik de dienst leverde ook is betaald onder dit factuurnummer. Hetzelfde factuurnummer is van een dienst uit 2022. Ook die factuur was toen betaald. Hoe kan ik dit verwerken in mijn belastingadministratie ivm aangifte inkomstenbelasting? Omzetbelasting is niet van toepassing, omdat ik gebruik maak van de kleine ondernemersregeling.

 

Met vriendelijke groet,

Margriet 

beantwoord door shoptillyoudrop

Ga naar beste antwoord

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

shoptillyoudrop

  • Beste antwoord

Dan zet je daar lekker een "B" of een "-B" of een "/B" (of iets anders!) er achter om het in jouw systeem te krijgen. 

"What, me worry?"

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

MargrietvDijk

  • Auteur

Bedankt, shoptillyoudrop!

 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]