Ga naar inhoud

Concreet maken doelgroep

Geplaatst:

wouterberg

Graag vraag ik jullie hulp/suggesties voor het concreet maken van mijn doelgroep.

Mijn doelgroep moet voldoen aan de volgende eisen:

* Het moet een bedrijf/onderneming/bedrijven groep zijn

* Veel telefoonverkeer (van vestiging naar vestiging, of van klant naar onderneming, of tussen afnemer en onderneming)

* Er moet gewerkt worden vanuit een vaste plaats (kantoor bijvoorbeeld) met internetverbinding

*Eventuele internationale telefoontjes

 

Dus mijn vraag, welke bedrijven of branches bellen veel of worden veel gebeld terwijl ze op kantoor zitten?

"Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt." (Gilbert Cesbron)

Deel het feit dat ook jij gratis te bereiken bent op www.samengratisbellen.nl

Featured Replies

Geplaatst:

Nils de Witte

Professionele dienstverleners; juristen, consultants, investmentbankers, beleggingsadviseurs, makelaar, etc. Die zitten de hele dag aan de telefoon.

 

Verder iedere verkoop binnendienst medewerker van elk middelgroot bedrijf zit continue aan de telefoon.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Geplaatst:

Chriz

En natuurlijk niet te vergeten: callcenters, antwoordservices, klantenservices van internetproviders en telecomproviders, etc.

Geplaatst:

wouterberg

  • Auteur

Ik denk dat ik toch even wat moet uitbreiden t.o.v. mijn openingspost.

 

Ik wil graag bedrijven overtuigen om te gaan bellen via Skype. Onderling kan dit een aardige kostenbesparing oplopen, maar voor ons als consumenten wordt het belangrijkste voordeel dat ze gratis te bereiken zijn. Daarom vallen callcenters en helpdesken enzo ook niet in mijn doelgroep, want die willen helemaal niet gratis bereikbaar zijn. Het liefst rekenen die tot 1 euro per minuut..

 

Ik dacht zelf inderdaad aan belastingadviseurs, banken, makelaars etc. Het zijn dus allemaal mensen die graag gebeld worden, maar geen baat hebben bij de kosten die gemaakt worden door de beller (de klant).

 

Deze groepen moeten ook nog enigzins toegankelijk zijn en open staan voor veranderingen, dus ik moet denk ik bij het MKB beginnen..

"Het geluk vermenigvuldigt zich slechts wanneer je het met iemand deelt." (Gilbert Cesbron)

Deel het feit dat ook jij gratis te bereiken bent op www.samengratisbellen.nl

Geplaatst:

nonex.nl

Zit bij veel zakelijke abonnementen voor de mobiele sector gratis onderling bellen niet standaard in het pakket?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.