Ga naar inhoud
[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

OK, even een juridisch vraagje.

Als ik nu een BVio opricht op naam van 1 persoon, is het dan later eenvoudig om deze om te zetten in een "normale" BV? Of moeten alle afspraken/juridische documenten, etc al geregeld zijn?

De achtergrond is namelijk dat ik een BV op wil richten, maar nog niets alle contracten, overeenkomsten, etc op papier heb staan. Ik weet dat in een BVio de leden nog steeds hoofdelijk aansprakelijk zijn...

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Featured Replies

[[Template forums/front/topics/postHeader is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
Geplaatst:

zrski

Ik zou er gewoon nog even mee wachten Ronald. Wat is het voordeel van nu die BVio opstarten?

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

• Auteur

Aanvragen van (WBSO en andere) subsidies op die entiteit. Aangaan van contracten met klanten en leveranciers die we al hebben, etc.

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]