Ga naar inhoud

Nico-DTA

Newbee
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  1. Ja, het is een internationaal bedrijf. Haar baas zit in Boston VS. Er is (nog) geen vestiging in NL. Ze zei dat de reden was, dat men dacht dat Nederland een provincie van Duitsland was. Ik heb er natuurlijk niets over te zeggen, hoe dit wordt aangepakt, maar kennis over dit soort zaken is zeker niet verkeerd. Het onderhavige concrete probleem heeft te maken dat zij als 'vluchteling' wordt gezien, terwijl zij officieel 'kennismigrant' is. Er is geen historie, en daarom willen de providers geen abonnement afsluiten. Ze zien het als risico. Creatief denken is er niet meer bij, iedereen probeert gehoorzaam te zijn en zoekt regeltjes op om te volgen. Maar toch denk ik, eigenwijs als ik ben, dat het simpel moet zijn om een abonnement af te sluiten. Maar hoe?
  2. Mijn Amerikaanse vriendin heeft een verblijfsvergunning in NL, maar het lukt haar niet om een zakelijk telefoonabonnement af te sluiten. Hoe dit op te lossen? Blijkbaar hebben we verkeerde veronderstellingen.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.
[[Template core/global/global/includeJS is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]